Karta Stałego Klienta

Karta Stałego Klienta

Tworząc program Karty Stałego Klienta, dołożyliśmy wszelkich starań, aby obsługa Autryzowanego Serwisu dawała Państwu pełną satysfakcję. W ramach programu otrzymujecie Państwo naszą opiekę, oraz liczne korzyści i przywileje. Specjalna polityka cenowa obniża koszty eksploatacji samochodu, a obsługa samochodu w naszym serwisie daje gwarancje niezawodności jego eksploatacji, oraz podnosi wartość przy odsprzedaży.

Regulamin Programu Kart Stałego Klienta

Karta jest bezpłatna. Z uprawnień karty można korzystać wyłącznie po jej okazaniu. Prosimy pamiętać, że karta jest ważna tylko w oddziale firmy PHU ZDANOWICZ Sp. z o. o. Posiadaczowi danej karty przysługują wszystkie prawa wynikające z uprawnień jej przyporządkowanych. 

Zasady przyznawania Karty

Kartę otrzymuje każda osoba, która zakupiła samochód nowy, bądź używany, lub korzysta na stałe z usług naszej firmy. Karta wydawana jest po dokonaniu personalizacji.

W przypadku sprzedania samochodu, kolejny nabywca dziedziczy wszystkie przywileje dotyczące rabatów i upustów.

Zasady korzystania z Kart

Uprawnienia dla danej karty są przypisane zarówno do samochodu, którego nr nadwozia widnieje na karcie, oraz Klienta, którego imię i nazwisko również są wpisane na karcie. Karta jest ważna przez rok od momentu jej wydania. Warunkiem przedłużenia ważności Karty jest wykonanie raz w roku transakcji w serwisie/dziale części. Ważność Karty jest przedłużana na 12 miesięcy licząc od dnia wykonania ostatniej transakcji w serwisie/dziale części.

Rabaty wynikające z posiadania Karty nie sumują się z innymi ofertami specjalnymi i promocyjnymi.

Uprawnienia Karty Stałego Klienta

  • 10% na usługi serwisowe,
  • 5% na akcesoria samochodowe,
  • 5% na części eksploatacyjne. 

Uprawnienia dodatkowe:

  • roczny przegląd stanu lakieru i perforacji nadwozia za symboliczna złotówkę w ramach przeglądu okresowego,
  • możliwość uczestnictwa w programie lojalnościowym Autoryzowanego Serwisu,
  • gwarancja przyjęcia w rozliczeniu samochodu przy zamianie na nowy w przypadku samochodów bezwypadkowych i serwisowanych zgodnie z instrukcją obsługi,
  • rabat przy zakupie następnego samochodu oraz bezpłatna wycena samochodu używanego,
  • dwa razy w roku promocyjny przegląd sezonowy w Autoryzowanej Stacji Obsługi PHU ZDANOWICZ Sp. z o. o.,
  • bezpłatne mycie samochodu z zewnątrz po przeglądzie okresowym w serwisie PHU ZDANOWICZ Sp. z o. o.,
  • preferencyjne warunki wynajmu samochodu zastępczego podczas napraw serwisowych i blacharsko-lakierniczych.

Skontaktuj się z naszymi specjalistami:

Paweł Narloch
Kierownik Serwisu

Paweł Narloch

Telefon: 508 140 513
58 554 32 06 wew. 6

Email: pawel.narloch@gdansk.subaru.pl

Arkadiusz Morawski
Doradca serwisowy

Arkadiusz Morawski

Telefon: 696 808 783
58 554 32 06 wew. 6

Email: arkadiusz.morawski@gdansk.subaru.pl

Filip Olbromski
Doradca serwisowy

Filip Olbromski

Telefon: 570 303 189
58 554 32 06 wew. 4

Email: filip.olbromski@gdansk.subaru.pl